Research

Det visade sig vara en dålig idé att göra research till ett skolarbete i mina dagböcker. Ja, du gissade rätt, jag FASTNADE! Gud vad jag har blivit mer arg och aggressiv på senaste tiden upptäckte jag. Jag var ju helt överlycklig över allting för ett år sedan och dessförinnan. Inte för att jag läste mina nuvarande dagböcker, för min pliktkänsla kallade på mig, men ändå!

Det är inte heller en bra idé att skriva blogg när man ska göra läxor, men det är inte heller kul att ha sjukt dåligt tålamod när jag ska göra ett engelskarbete som måste ligga över min j*vla ribba och inte hitta EN ENDA SIDA med bra information om New Delhi (eller hur det nu stavas) på grund av mitt bristande tålamod ikväll. Och nej jag vill inte ha någon jävla turistsida för jag ska vara från New Delhi!!!!!

Wikipedia räknas inte.

Ha det bäst !

Många kramar / Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0