Jag idag och varje dag

Andrea Fritzson has a past. Äntligen känns hon i alla fall mänsklig när hon har ett förflutet som alla andra människor på jorden. Jag säger välkommen tillbaka ner på jorden medan Lina och Olivia säger välkommen till en helt ny värld.

Nej jag pratar inte alls med en påhittad människa. Hon finns i mina tankar ALLTID! (Ja, det är sant! Även om jag inte skriver på ett halvår - ÅNGEST - så finns hon liksom alltid där. Well I wonder why!)

Ja, jag tänker samma tanke som er så fort jag hör ett engelskt ord: PÅ FREDAG ÄR DET NATIONELLA I ENGELSKA B! Okej, om jag kommer ihåg att andas, ta det lugnt kanske och kommer ihåg en klämma så min lugg inte trillar ner i mina ögon hela tiden kanske det går bra.
Kanske.



Jag är i alla fall glad över att vi har haft det varmt i några veckor :)

Ha det bäst!

Kramar / Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0