Födelsedag och det andra är mest trams

Min bästa sovtröja är verkligen sliten. Den är verkligen väl använd också så det är inget konstigt.

Imorgon fyller underbara Love år. Hoppas han blir glad över presenterna han får!! Men i och för sig sa han att han blev glad så om han fick ett garnnysta av mig, eftersom han skulle bli glad vad han än fick av mig. Visst är det kul att få som svar när man ska köpa present? ;) Ja det är gulligt, men jag vill ju gärna att han ska bli nöjd på riktigt! :)

ALLA nationella prov gjorda! Lättnad? HALLÅ, VAD TROR NI!? Jag har ju inte fått veta resultaten än :O

Nu börjar min dator snart pipa efter ström.

Ha det bäst !

Kramar / Josse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0