Word!

Jag gillar folk som säger vad de tycker. Jag gillar det skarpt! Men människor brukar inte tycka om de som vågar säga vad de tycker, för det är jobbigt att höra sanningen! Jag tycker också det är jobbigt att höra sanningen. Sanningen är det mest obekväma som finns. Men sanningen är så jävla viktig. Särskilt när vi lever i en värld som kräver ständig och åter ständig förändring.

TACK Jenny Wenhammar! Jag vet inte riktigt vem du är, men jag vet att ditt förslag om att ha en köttfri dag i veckan var det bästa förslag jag hört på länge. Synd bara att andra politiker bara vill blunda för våra problem och gå i samma bana som vi gjort sedan stenåldern.

Ha det bra och stå för dina åsikter!
Det är jobbigt som fan men du vinner på det i längden :)

Kramar / Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0