Dresses :D

Som jag nyss sa till min pojkvän: Jag skulle verkligen vilja blir kändis av den enda anledningen att få bära omkring på bedårande klänningar på galor:

(Okej då, jag menade väl inte direkt att jag ville blir en prinsessa. Trots att Victoria och Daniels bröllop UTAN TVEKAN toppar Happenings of 2010. Men klänningarna är loooovelyyyy! :D)

Och, ni vet ju att jag är en lugn liten mestjej (ja, det stör mig med) och jag skulle nog kunna gå på fester bara för att få anledning till att köpa (och anvädna of course) snyyyygga klänningar:









Okay, okay, time to admit it. Jag tänker exakt samma sak som er: när skulle jag använda dessa klänningar? och hallååå, du måste KANSKE kunna LEVA UPP till de där super-duper-snygga klänningarna? och oh-my-god visst är den rosa dagens sötaste!!!!!!

Ha det bäst !

Kramar / Josse ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0